lördag, maj 20, 2006

Emmène-moi aussi loin que possible


Idag har det vart rätt slappt.. Men alla går ju o väntar på att klockan ska bli nio så klart.. :P men carola kommer nog inte komma så högt som hon tror.. Jag håller iaf på Andreas och hon från Grekland.. Den låten vart iaf bra.. nu ska jag äta JäJ! så bajs bajs.. :D

Då vart det klartt. Finland vann för första gången.. och bajs-carola kom 5.. Fast om man hade kunnat hade jag gärna rösta på Elena Paparizou detta året igen för hon var ju klart best på hela festivalen. haha.

Sanna? När ska du sluta skriva på lunar om din jobbiga pojkvän och säga det rakt ut?! Det är bara o gå fram o säga "Sorry killen men det funkar inte jag har inga känslor för dig bye bye äppelpaj" liksom! hur svårt var det? tycker så synd om dig gumman.. Dessutom slipper jag höra på dig varje träning.. :P

Och Sanna! Han sa aldrig att du var en Idiotisk punkare, utan en jävla punkare. Och du ska sluta tänka på honom för han e ingen o ha! Han klänger ju på alla tjejer han kommer åt och dem på honom.. hitta en bättre sötare och mycket charmigare som tycker om jävla punkare.

Oj vad mycket klockan blev helt plötsligt.. haha ja jag ska ju ändå gå och nanna nu.. ha de najs

Inga kommentarer: