onsdag, september 20, 2006

Anna har rosa hår.

Hejs svejs :D
I Måndags var jag och min klass på GP. Och där har man ju aldrig varit förut.. hähä nej men vi gjorde ju inte samma saker som vi gjorde när jag gick i femman.. :P Först så prata hon litegranna om saker o ting om gp och sånt.. sen fick vi se en rätt bra film, fast skitdålig gjord. sen fick vi typ trycka på mentormeter knappar hähä det var ju lite rolig ^^ sen gick vi upp till ett data rum och och spela ett rollspel :D så var det jag, Anna, My Lowe och Sebastian i ett lag och vi spela skiten ur våra klasskamrater även fall vi inte fick något scoop men men :] så vi fick priiiis :D:D Man fick välja mellan en assnygg bag (som jag, my och sebbe tog då) en ful ryggsäck, en gosig tjocktröja (som Anna banana och Lowe tog) och en ful puma keps, som jag och Anna tog iaf.. hähä

Igår var det roligt på träningen, förutom att jag har en knöl i handleden.. men så fick vi veta att vi skulle vara på avenyn klockan 10.30 på lördagen!! :O shitshit.. och att vi skulle vara någonstans i stan och dela ut små kort och ha basker på oss!! hähähä kommer bli så roligt!! Eller hur Sanne? *blinkblink* Och eftersom Linn banga och inte kom till träningen igår så hade jag vattenkrig med Petre (petra) och det var ju lite busigt, fast inte för Sanne och Buske som kom i mellan ;P Och det var faktiskt Petre som börja! inte jag! så det så.



På fredag e det Hååkan ^^, jäjäjää!! hähä va kuligt det ska bli :D ska försöka hitta Anus och Jossan, jenny och hennes klasskompisar så jag får träffa dem för det har jag inte gjort på assslänge! sen ska jag undvika ebba så mycke som möjligt... faktiskt.. jag ska nog inte ens se henne.

Inga kommentarer: