söndag, februari 11, 2007

Störtlopp, Skidskytte, SVERIGE - TJECKIEN

Hihi igår hade jag myspys med Anüss och Pippo, och vi åt godis och halvtittade på Melodifestivalen.. xD vi tjöta så mycket att vi hlömde av att lyssna, fast The Ark hörde vi ju, och barnungen Jansson gick ju inte för sig o missa. Och han ska bli pappa? :O Han kommer ju bli barnsligare än ungen själv, stackarn.. sen titta vi på X-men, men Anüss skulle dra hemmåt runt då så det blev bara jag och Pippo som satt och titta klart den.. :P Men vi hade askewl iaf :D Roligt och se dem igen ^^

Nu tittar jag på herrarnas störtlopp, och Järbyn ligger trea :O asspännande för Bode Miller åkte precis och han kom in som 6a.
Sedan klockan kvart över ett ska jag träffa Sanne och Jessica för att åka till Lissehallen och kolla på finalen mellan Sverige - Tjeckien i World Challenge. Skulle ha gått med mina kusiner och morbror, men de got ill. :(

Nu fick jag precis veta att Järbyn fick brons :D

Inga kommentarer: