fredag, februari 02, 2007

You can be my Punk Rock Princess

Tralala.. Sitter i skolan och jobbar med 100% Projektet.. eller ja.. Jag lyssnar på musik och Anah gör en bild åt en kompis, så vi jobbar inte just nu.. men snart :)
Har skitont i halsen.. Men jag tror inte att jag är sjuk.. inte än iaf.. dessutom har jag inte tid och vara sjuk. Jag har en massa och göra. Som det här tråkiga projektet. Och jag ska träna sen efter skolan, och då får jag träffa min lilla marsipangris igen :D Har inte sett henne på nästan en vecka :O Det har varit väldigt jobbigt faktiskt..
Vad kan man skriva mer? I söndags åkte Nina till Sydafrika, och det e lite tomt hemma.. =/ och i förrgår blev jag moster och min pappa morfar xD helt gammal låter han :P Ska åka upp och träffa Anna, Karl, Lucy och William på Sportlovet :D ska bli väldigt kewl faktiskt. Har ju inte sett Anna sen typ förra året. Och då var vi på Liseberg julmarknad. mm.. där ser man. Igår fyllde min nya klubba en vecka :D och som present fick den två stenhårda smällar av Chirstina.. :@ HON SKA DÖDEN DÖ!

Jag längtar till Sportlovet asså.. få sova lite längre på morgonen. ^^

Inga kommentarer: