söndag, mars 18, 2007

Cut my life in two piceces, this is my last resort.

hel freaky vecka.. XD har gjort en massa jobbiga saker.. och nu på onsdag hat vi matteproov.. :'O Hello ig.. ush nej.. hata matte.. I fredags hade jag Sanne och luder mys hos luder :D en massa kewl, och Sanne somna framför tvn ett flertal ggr.. haha. men det var trelivgt. åt frukost runt 5tiden på morgonen (vi hade inte gått och lagt oss än) och sen somna vi vid 6.. men sen runt 11 eller ngt skulle Sanne absolut gå på toaletten så jag vakna av att hon gick upp, och då var jag med tvungen och gå på toa.. men jag somna om tillslut, men sen ringde Luders mamma runt halv 1 eller ngt.. gah men vi gick upp och åt frukost/lunch och sen titta vi på Hey baberiba<3 :D hähä skratta en massa :D och luder typ somna.. haha x'D

Nu ska jag plugga matte.. lev livet.. XD

Inga kommentarer: