lördag, augusti 11, 2007

MIhihihih BATMAN


Hejs svejs glimmer och gnejs :D fick precis höra från min gode vän Lowe att han har varit på Harry Potters födelseplats :O Han är lätt min nya idol nu. :D

Igår var jag och smurfen Sanne på bio och såg SIMPSONS THE MOVIE! och det var askewl xD till och med Sanne tyckte den var rolig :D hääh men vi var tvunga och byta platser för killen bredvid Sanne lukta apa, enligt henne.. XD haha och så hällde han ut sin fanta över Sanne med.. hhaha så vi bytte platser då xD
Sen efter bion gick till Nordstan och kolla lite inne på H&M :D det fanns en massa snygging grejjor där :D och vi köpte varsitt "klagoband" så nu få vi inte klaga på 21 dagar, och fall vi skulle göra det måste vi börja om från början.. haha detta kommer bli intressant.. xD haha det tog typ 7min innan jag började. xD och Sanne klara sig i 10.. XD haha

Inga kommentarer: