onsdag, november 28, 2007

MAAAAT

Jag vill ha maat.. Nuuuuuuuuuuuuu! jag är jättehungrig. Och Annelie prata med sig själv, om sig själv.. XD haha Jag tror hon också är hungrig. Vi har ju trots allt hållt på med flash i några timmar nu, så man är hel trött i huvudet. Men nu funkar nästan allt. :P Det luktar ryaverket här inne i datarummet med. Ush ush.

Igår på träningen fick jag en tränings t-shirt av Gunnar :D och den var jättebekväm och satt jättebra för att vara stl 164. Och vi var typ 16st på träningen igår (rekord!!) så det blev en rätt rolig träning fakiskt.

Vi håller på med short stories i engelskan och jag har kommit en bit faktiskt :D (annelie pratar med sig själv igen, fast nu låter hon glad) och nu säger lowe att vi ska gå och äta innan det blir världens kö.

Inga kommentarer: