måndag, december 03, 2007

BRING IT!


Haha lite ironsiskt ändå. Satt och prata om göra slut och sånt, så kommer Dumpa mig med Veronica Maggio.. XD

Jobbig dag idag. Maten såg ut som bajskorvar och pulvermoset var full av hela skivor av potais? så vi gick till världens häftigaste MacDonalds och käka.
Sedan på engelskan skulle vi skriva på våra short storys, så vi gick upp till datatorget. Och efter en kvart eller något så sa det PANG! på andra sidan bordet, och alla datorer bara dog (jag trodde det var jag som hade gjort ngt men så var inte fallet) och så säger aladdin: shit det ryker som fan! och då blev jag och malin skiträdda och backade med stolarna så långt bort som möjligt. Och alla lärarna som var i klassrummen bredvid kom springandes ut och "vad hände?!" och jag och manlin fick typ bara fram "det bara pang!" ush det var skitläskigt.

Har ett nytt favoritband!! Cobra Starship mucho bra. Det bästa är att alla i bandet kan sjunga med :D Bring it (snakes on a plan) från While the city sleeps, we can rule the streets albumet är bääst just nu :D

Inga kommentarer: