fredag, februari 15, 2008

Heey come back to me.


Lalala.. om cirka 20minuter kommer Melodifestivalen i repris. :D Såg ju inte i lördags så då kan jag ju glo på det tycker jag. Har inte ens hört låtarna som var med så det blir lite suprice.

Idag är det Sweeney Todd med Pippi. Kom på idag var någonstans jag hade hört namnet förut ifrån. Det var en film med Ben Affleck tror jag där hans dotter ville gå och se cats på broadway, men cats hade slutas visas på Broadway sedan flera år tillbaka, så hon fick välja en annan musikal, som hon sedan skulle spela upp på någon avslutnings grej i skolan.. och så valde hon Sweeney Todd. Pappan var lite osäker först men gick med på det. Men sen när dem väl tittar på musikalen så halshugger Herr Sweeney Todd var enda en som satte sig i barberar stolen... läskigt värre.. och nu ska jag se den här filmen.. najs.. hehe..
Ångrar mig lite.. bara lite. Men den är nog bra. Det är ju trots allt Tim Burton som har directat den och Johnny Depp är ju med så. Och Sasha Baron Cohen XD

Inga kommentarer: