måndag, mars 17, 2008

Babey babey babey..



När jag vaknade imorse märkte jag ingenting. Det var först när jag öppna min dörr ut till hallen som jag upptäckte att det var ovanligt vitt ute på träden.. Fick mig en liten chock, och det första som jag tänkte var "WTF?" Nej men ungefär så. Men efter detta beskedet kom jag fram till att åka in till stan och skolan för att hämta min grafbok var out of question. Så istället tillbringa jag min dag framför datorn och RollerCoaster Tycoon :D Gjorde en asnajs park tills jag inte fick plats med varken attraktioner eller människor. Men då klarade jag uppgiften så nu behöver jag itne tänka på det längre.

På fredag börjar Dumleslaget. Klockan 07.45 för min och Andreas del. Men vårat lag spelar typ halv nio i Lundbystrand 4 och vi sitter i seketariatet i Lundbystrand 3 så vi kanske kan övertala de i 4an att byta hall med oss under den matchen. Man vill ju se hur det går för oss :D

Inga kommentarer: