torsdag, mars 13, 2008

Hey man! right on. you make me so hot *not*

Ledig idag. :D jajämen. så idag ska jag inte göra något alls. typ. skönt med sovmorgon också faktiskt.

Och jättesnart åker Bex till Japan. Hon kommer vara borta i TRE HELA VECKOR! ;__; vad ska jag ta mig till typ? Hoppas att hon får en najs upplevelse (va konstigt det ordet stavas.. egentligen?) och inte glömma köpa en Hamburgara till mig :D hihi

Igår var vi hela 6st på träningen. och en målvakt. men det var rätt soft och kul iaf. fast jag fick typ snoront i min fot. Jag tror att jag trampa snett i Tisdags för då hade jag också ont, men så trodde jag att det var borta, men det var det visst inte. Jaja men nu ska jag ju bara vila idag och imorgon så det har nog hunnit läka tills träningen på fredag. :)

Nu ska jag äta frukost :D
Tjingeling :D

Inga kommentarer: