onsdag, maj 14, 2008

Cause all we know is falling.


Jag hade nästan en fri FN-rollspels dag idag. Hela förmiddagen gick åt till multimeda projektet som ska vara inlämmnat nästa vecka! Så jag gjorde världens snyggaste slideshow faktiskt.
Sedan i början av graf lektionen gick jag med My till EC och hämtade de nya skoltröjorna :D
Men vi var där längre än vi trodde, för det skulle komma en kille från trean och kolla så vi inte hade tagit någon tröja från EC vilket vi inte hade, och sen kom han inte överhuvudtaget. en halvtimmes waste for nothing. Men det var kul i alla fall.
Sedan när vi kom tillbaka till skolan sprang vi till fotorummet och tog lite balla kort. Så man kan säga att jag gjorde knappt något på graf idag, men jag var ju klar så vad skulle jag annars göra?
Men det var här min FN-fria dag sprack.. Anahs lillasyster kom och tjöta på oss om en massa resolutioner de ville att vi skulle skriva på, och jag och Anah orkade inte höra hennes tjöt så vi skrev på bara för att slippa henne.
Sedan på matten fick vi en läxa till fredag som vi gjorde, mkt bättre och enklare så..

Några roliga citat under dagen som har varit:

Jag: My, var inte ni emot dödsstraff?
My: Jo det är vi, hurså?
Jag: Du skrev precis på en resolution att ni stödjer dödstraff..
My: VA?! HON SA ATT DET VAR EMOT JU! *My springer ut ur klassrummet efter Vickan*

På mattelektionen disskuterar jag och Håkan den nya serien som ska börja på 6an.
Håkan: Han gör droger typ.. den där drogen på M.. vad heter den?
Jag: Det var något med hol på slutet tror jag? Metahol? XD metamfettamin var de la inte?
Håkan: Njaae...Vi frågar matte-anna, hon är ju biologilärare. Hon borde veta sånt! *Håkan frågar matte-anna som inte heller fattar vilken vi menar*
Matte-Anna: Kan de inte vara Metamfettamin då?
Jag: Nej det var något med hol i slutet..
Håkan: JAJA skit samma! Han gör sånt i alla fall!
Matte-Anna: VA=?! Vem gör sånt?!
Håkan och Jag: XD XD

Inga kommentarer: