onsdag, juli 23, 2008

OOooh this is an s.o.s

Jag kommer nog ha världens träningsvärk imorgon.. Igen. Liksom skulle åka sista biten hem med brädan, och mina ben var typ gelé! Det var jätteläskigt! Så jag ramlade av brädan, fast jag ramlade ju inte omkull och skrapa upp kinden eller något sådant. Det hade ju inte vart så kul liksom. Haha

Battla lite med Håkan imorse. Fick en låt, Your Call med någon kille som hade gjort all musiken helt själv, som den som hade lyssnat på den i repeat flest ggr vann. Jag vet inte hur det gick, men jag lyssna på den 17 gånger innan jag fick nog. Den var ju söt och gullig och så, men alldeles för seeeeg! Jag klarar inte av att lyssna på seg musik i flera timmar..! Det går bara inte.

Tacka vet jag rock.

Och påtal om rock så är det ju bara några väldigt få dagar kvar tills Batman rockar sönder Filmstaden och Kent Slottsskogsvallen! Kommer bli en kanon dag! Inget kan gå fel. Bara om Nina kommer assent från jobbet så vi missar början av filmen och att vi tar fel vagn till vallen så vi missar början av Kent också. Det hade vart satans hemskt, så då får vi inte hoppas på det!

Inga kommentarer: