lördag, juli 12, 2008

Well...I maybe think I can sing it in swedish. XD

haha Har precis lyssnat på P3 Star, och de hade en intervju med Paramore, så frågade journalisten fall de hade någon svensk favorit så säger alla samtidigt: KENT! Och Zac typ "kent, have you heard them?" journalisten bara "Really? oh my god, so you listen to the swedish songs to?"
Hayley: "Yeah I like the album Isola in swedish casuse I have the english version so I kinda know what they are saying.."
Jour: "But do you like sing a long to the swedish song too?"
Hayley: "I know what they saying but it's in swedish but.. I dont knoow.. Maybe I think I can sing it in Swedish..! "

Haha det var rätt roligt faktiskt. Hur stor är chansen att de lyssnar på kent liksom? Så berättade journalisten om när kent spelade på sthlm stadion och de fick hela publiken att bära vitt på sig blev de änna "ooh thats so cool! Maybe we should do that! it would have been awsome!" haha


Igår hängde jag med Michael ner till Helsingborg och lämnde fisk, och när vi ändå var där tog vi en tripp till över till Helsingör och köpte öl och sprit :D hihi rätt kul faktiskt. Kände mig riktigt stor. Nu ska jag har släktkalas så nu måste jag byta om och hinna titta på Project Runway som jag missade på min födelsedag, som var helt jävla najs faktiskt :D Hade askul bästa 18års kalaset jag har haft iaf. ;D

Inga kommentarer: