söndag, augusti 10, 2008

And when it rains..


regn regn regn.. Sa jag att det regna? suck. Men det gör ju inget för min del.. Jag är ju ändå sjuk..! BAJS!

Det känns som det var evigheter sedan jag lyssnade på musik. Jag har knappt lyssnat på musik efter jag kom hem efter Emmaboda. Knäppt. Jag har saknat det en massa faktiskt.

Och för att jag har varit sjuk dem senaste dagarna ladda jag ner tre säsonger av Hannah Montana. Det är rätt kul faktiskt. Ya think? mahaha Och häromdan kom jag på att hennes pappa är han som sjunger den skitlåten på singstar 90s. haha Tänk vad mycket man kan.

Jag ska nog inte träna imorgon.. hade ju typ feber igår. Men jag tänker göra precis ALLT för att kunna va med på matchen på tisdag! Var så himla längesen nu, och dessutom är det ett lag från Spanien, och alla tror typ att vi kommer vinna med typ 20-0, men vi har ju knappt spelat ihop oss och de kanske har legat i hårdträning under sommarn.. Det vet man ju inte. Men vi vinner nog i alla fall. Vi är för bra helt enkelt.. haha


Like O Like H in your gut.

Inga kommentarer: