lördag, september 13, 2008

When I grow up.

Rätt slapp helg väntar. Ikväll blir det bio med Jennifair och Tysken. Vi tänkte att vi skulle se Patrik 1.5, men det är mindre än 10 biljetter kvar till 18.30 visningen på Bergakungen så det kanske blir någon annan film. Bio blir det i alla fall! Så det ska bli mys. Dem två är typ mina bio buddies.

Och imorgon ska jag upp tidigt för vi ska åka till Mellerud (tror jag det stavas?) och spela träningsmatch mot ett lag som kommer från Uddevalla? Hur tänkte dem där? Not a clue. Men klockan 11 eller något sådant ska jag och syster vara vid Skälltorpsskolan i alla fall.
Resten av dagen går åt till att plugga, för första gången på terminen. Psykologi och Naturkunskap. Och om jag inte får MVG i naturkunskap skäms nog Bräckeskolan, men jag kan ju säga att jag kunde iaf litegrann om det vi gick igenom på lektionen i torsdags!

Nu funderar jag på att starta upp den stora burken inne på kontoret och spela lite RollerCoaster Tycoon, men det kanske jag inte hinner, så lite TV-spel blir det nog istället. Jag skulle behöva rengöra mitt tagentbord märker jag. Ah well, det får stå på min Att göra lista, strax under Städa rummet, göra läxorna och städa rummet igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

buy tramadol tramadol online shipped to florida - tramadol online cod payment