fredag, januari 09, 2009

Ingen aaaaning faktiskt.


Jag hatar dreamweaver. Så. Nu har jag sagt det. Och nu tycker jag att Patrik kan komma hit och hjälpa mig så jag kan bli färdig någon crapig gång! GAH!

Och dem har förstört min sovmorgon på tisdag! Istället för att börja 11.50 så ska vi börja 09.45! 09.45! VARFÖR ?! OCH DET ÄR DEN ENDA LEKTIONEN JAG HAR DESSUTOM! OCH DEN ÄR BARA I EN TIMME, OCH INTE NOG MED DET SÅ HAR REBECKA MULTIMEDIA SAMTIDIGT, SÅ DÅ KAN VI INTE ARBETA ORDENTLIGT PÅ DEN HÄR SKITTIMMEN!

Jag är jäkligt bitter.


Jag var jäkligt bitter när jag skrev det iaf. Men nu efter att ha fått två par hel najs addidas skor och en skidjacka av mamma är jag väldigt glad faktiskt :D
Nu på kvällen har jag tittat på Sweeny Todd, och det var faktiskt ett tag sedan och jag var väldigt sugen på att se den så det var litet roligt. Men nu vill jag att Pippi lotta ska komma hem.. jag saknar henne.. Men hon kommer la snart i think.. Eller ja, jag vet faktiskt inte när hon kommer hem.
Nu ska jag antagligen sova, så god natt and such..

Inga kommentarer: