måndag, januari 19, 2009

theres more to living than being alive

Herregud. Inatt drömde jag att jag var tillsammans med Michaela och Anah. SAMTIDIGT! Fast jag strula bara med michan, min mamma var jättearg på mig för att jag var tillsammans med en tjej.. XD

Typ hela gårdagen satt jag och tittade på när Fredrik i min klass skulle slå världsrekord i Rock band. Han satt i 30 timmar typ, blev klar för en stund sedan. Dem hade till och med öppnat länken på den stora tvn i korridoren så man kunde titta.

Och på projekt och företagande så lekte vi en brainstorm lek där man skulle sätta ihop två ord med varandra, och vi kom faktiskt på många bra, men dem var väldigt mycket mer dåliga.. haha orkar inte ens förklara hur vi tänkte.

Jag börjar bli litet hungrig nu, och det luktar mat så den är förhoppningsvis klar snart :D
Och snart är det träning woopwoop! och imorgon kommer falkis hem woopwoop! då får jag tillbaka min backbuddie woopwoop!

1 kommentar:

Bexy sa...

woop woop