söndag, februari 15, 2009

Real life, covered up in make up.

Jag började faktiskt att städa, satte tillbaka mina cd skivor i rätt ordning och slängde lite skräp som låg på golvet, och tog ur luften ur min badboll. Sedan fastnade jag här nere på golvet och började spela need for speed istället.Men jag tror jag ska börja igen, lika bra, så kanske jag hittar det som jag ska ha imorgon. Lovet har vart rätt najs.
Jag har fått uppleva Sanna spela trummor, Jennifer utan pengar på mobilen, Sanne som full, Falk kastar klubbor omkring sig utan att riktigt kolla vart hon kastar den, Min kusin nya förälskelse x10, Sebastians vresigihet när han losa i sten sax påse, Oscars göteborgs-engelska, Sofies pure evilness och lite annat skit.

NU ska jag försöka städa vidare.

No one can stop us now.

Inga kommentarer: