tisdag, juni 09, 2009

Over my head.


Väldigt dramatiskt dag på jobbet igår! Stod i Skeeballz och tänkte gå bort till ostkupan, när jag sneglar mellan taken och ser att Kanonens vagn står still högst upp i backen. Haha jag ba.. wth? Sen när jag ropa på Olga så va hon ba.. ska den göra så? XD

Den satt där i en timme typ, brandkåren kom, vi fick spärra av delar av parken och dem åkte upp i sina kranar och prata med dem som satt i. Sen så bestämde dem säg för att putta hela vagnen baklänges in till stationen igen, så no harm done haha.

Sedan försökte någon råna spelhusets arkard spel på nedervåningen. Fast dem fick inget med sig.

Idag ska jag stå i ringen woopwoop..! men jag slutar 21 idag. Goodie awesome! haha :D Och på torsdag är jag ledig och på fredag jobbar jag tio timmar.. och på lördag är jag ledig igen :D

Nu ska jag äta lite frukost! See ya never wanna be ya!

Inga kommentarer: