söndag, augusti 09, 2009

racer

I don’t know if I like your perfect style,
I don’t think that I’ll call on Monday,
You’re so selfcentered, so damn ignorant
Not my type, you’re such a loser.


Hahah åh vilken kväll. Full av missförstånd och knäppa sms! Åh Björken alltså! Så himla full verkligen!

Sms 1 22.29 :Ja men det låter skoj. Innan lr efter? Det börjar typ halv tre va? Puss

Sms 2 22.32 :Ja men varför inte:) det kan väl vara trevligt, höhö. Kul att jobba sfär?

Sms 3 22.43 :Ja men varför inte:) det kan väl vara trevligt, höhö. kul att jobba ikväll lr? Ja men 5kamp låter asskoj:). Pusspuss

Sms 4 00.19 :Ja men varför inte:) det kan väl vara trevligt, höhö. Kul att jobba lr? Själv sitter jag här och försöker vara nykter. Haha jag dör. Vilken tid för 5kamp Då? :)

Ja, väldigt intressant att läsa faktiskt, med tanke på att hon ringde en gång också och skrev typ fyra mess till.. haha asskön! Kommer sakna den bruden sen asså!

Jag fick sånt sug på Neverstore?! Vad är det här? Nu sitter jag och lyssnar på Hold on liksom. Skitlåten No.1 med dem typ. Fast med Lazee så är den bara kass. Men Racer. Den är bara kärlek. Deras första album. Åh kärlek. Imorgon äre grillning på Lise, så tänkte dra ihop några och köra femkamp, bla. Björken då, som jag försökte förklara att jag ska ringa imorgon klockan ett. Men ja.. Haha nej god natt sluts! :D

1 kommentar:

Birken;) sa...

hahahahahaha:D:D men jag skrev ju fel i alla sms, så var tvungen att skicka nya hela tiden. höhö