onsdag, januari 13, 2010

Bajs Bajs Bajs Bajs

"Inte för att du vet vem jag är, eller jag vet vem du är, men... jag såg att du var ett fan av bajs här på fb. Det är ju dock inte relevant.
VAD SOM ÄR RELEVANT..."


HAHA! Det var en kille som hade skrivit bland annat det till Bex på facebook. HAHAHA Jag skratta jättemycket! Jag skrattar nu! För alla vet ju att Bajs är ALLTID relevant. ALLTID! Om jag får citera Kanye: Yo Guy who doesnt think Bajs is relevant, Im really happy for you and Imma let you finsih but, BAJS IS ALWAYS RELEVANT FOR ALL TIME. ALL TIME.


Nu är jag jättetrött och ska sova antagligen haha God natt nu.
Nu sa jag.

2 kommentarer:

B sa...

Hahahaha jag dog hur många gånger som helst

Jennifer Awesome Wallenius sa...

HAHAHA weird människa som kan säga nåt sånt om Bajs ;O I <3 Bajs!