söndag, mars 14, 2010

I'm not a cry baby. I'm THE cry baby.

Nu har jag plåstrat om mina stackars små blödande brännsår på knäna med awesome Batman plåster! Så nu kan det bara bli bättre. I hope.
Var lite lätt irriterad efter matchen. Hade klarat mig undan att ramla under hela matchen, tills det var fyra eller tre minuter kvar av den. Då gör jag en dragning på en brud som inte hänger med och då sträcker hon in sin jävla fot mellan mina ben så jag dyker, med knäna först, ner i golvet och drar upp mina gamla brännsår från gårdagen. Lovely. Ush det är precis där man böjer knät också, och det gör så nedrans jäkla ont!
Ser fram emot matchen imorgon!

Uäh, jag måste vara den mest griniga människan i hela världen.

Men jag tyckte ändå att Anna Bergendahls låt var bra. Och för en gångs skull så vann en låt som jag faktiskt tyckte om! Första gången sen Never let it go med
Afro-Dite. Jag gilla henne i alla fall.

1 kommentar:

Jennifer Awesome Wallenius sa...

haha äre det plåstret du fick av mig? XD