måndag, juli 12, 2010

damn guurl, dry your eyes

Nu var det egentligen tänkt att jag skulle skriva ett argt och irriterat inlägg om idiot finnar (och då menar jag inte dem som har tagit över min haka i snart tre veckor nu utan ett par fuckface människor som inte fattar vad man säger) och ett par puckade brudar som inte heller dem kunde engelska. Och sen kan man ju disskutera hur deras morsor har uppfostrat dem egentligen. Sjukt irriterad igår alltså.

Men jag struntar nog i det och går och äter mina bröd som jag har på avkylning just nu. Det luktar gött om dem i alla fall. Och snart ska jag till jobbet igen. Men idag är det bara Tärningen. Och Linnea i Klubban om jag inte minns helt fel, så då kan det nog bli rätt så chill förhoppningsvis.
Men vi lär väl dö om det ska vara sådant här härligt varmt väder! Eller härligt var att ta i. Det är lite för kvavt för att jag ska tycka om att jobba i det. Jag hade hellre åkt ner till beachen och solat och badat lite kanske. Har ju inte gjort det ännu. Men först blir det frukost.

Inga kommentarer: