tisdag, september 07, 2010

nom nom nom nom

Jag har bestämt mig att jag behöver en ny ipod nano. Och då blir Apples nya nano perfekt. Frågan är bara vilken färg jag ska ha. Grön, orange eller röd?

Och i söndags kom jag och Johan fram till att Liseberg hade blivit himla bra reality serie. Jag menar som Ullared och Färjan. Det finns alla dem där karaktärerna som man vill se, och det hade varit så klockrent. Kanal 5 borde kolla upp det.

Och nu har jag kommit fram till att jag ska flytta in i vardagsrummet, för här ute i solen är det alldeles för varmt nu för att jag ska tycka om det. Och det är en jäkla gräsklippare på andra sidan häcken som förstör mitt lugn.

Jag längtar till nya Step up filmen. Kommer bli så grym med 3d effekterna. Den kan inte bli annat.

1 kommentar:

Linnéa sa...

Det hade varit hysteriskt kul när man pratar skit om gästerna och sen får dom se på tv hur dumma i huvet dom är. Jag tror att många männiksor skulle sluta ställa så dumma frågor, eller helt enkelt sluta gå på liseberg eftersom vi är så otrevliga när dom inte hör:P