tisdag, december 14, 2010

you tell me.


Mmm vad gött det är att ha en massa knäck i tänderna, ingen värme i hemmet och Rhino som springer i sitt hjul så jag inte hör vad tvn säger. Men annars har dagen varit.. Ja den är över nu i alla fall. Skulle ha en bra dag i julrushen, som är inne i spelhuset, men så blev det ju inte. Fick gå ut och ställa mig i tanken. Jag som inte tog med mig mitt goa underställ för det inte fick plats i väskan. Men å andra sidan fick jag glögg och pepparkaka och någon kräm att smörja in knogarna med från dem snälla människorna i Kokos fabriken boden.

Nya Ica reklamen är rolig btw.

Imorgon ska jag i alla fall klippa mig. Sen blir det lite fika med Emil innan det blir en härligt kall dag i Kringlan, one and only.

The Deep är bra grejor. Really.

Inga kommentarer: