torsdag, maj 25, 2006

Agnes? Jag är här för Slipknot?

"Agnes, vem är Agnes? - Nej asså hon heter (h)Agata egentligen. Hon kallas för Haggan!" HAHAHA :D Shit vad roligt vi hade! Vi hoppa runt och sjöng till låtarna (jag och Habib då, för Bystian kunde ingen låt så han bara stod där och såg ut som "Men Daah? Jag är ett popoffer, så sluta glo din tönt.") och alla stod och glodde på oss som vi var dumma i hövet.. HAHA Så kanske vi skrek en eller annan i örat och sjöng högre än Agnes och sånt där men men.. :P Och Jag trodde verkligen ett tag att hon inte skulle sjunga What a feeling asså..! Men det gjorde hon i slutet.. *pust* Men istället för springa runt i bara behå som förra gången hade hon kort kort kjol och man kunde ju se ett och annat där.. (även dansarna...) Hah det var en kille som zooma in på kameran och tog kort på hennes trosor när hon satt ´på en stol och sjöng.. xD Helt roligt. Fast jag missade ju träningen och det var ju lite synd för nu kommer inte jag träna först om en heeel vecka!!!!! :O Och då kan jag och Issa ha vårat tvål krig och jag kan inte lyssna på Astnes kärleksproblem.. : ( det är nästan som man vill fälla en tår.. Näää! ; )

"Men det går ett rykte om att du är rätt smart."
"Va fan har du hört det?! Ääääh HÄHÄHÄ! Neej det är bara ett dumt ryktee jag är JÄTTEKORKAD! HÄHÄ Stupid!"

Inga kommentarer: