fredag, maj 26, 2006

Hi babey here I'am

Vad har jag gjort idag.. först ringde ju Michael klockan halv tolv imorse! :@ så dp var ju tvungen att gå upp.. så jag har typ spelat hög musik och städat lite smått i mitt rum.. och dammsugigt. Det behövdes märkte jag.. :P Sen på kvälla var ja o Pippi ute och muppa oss.. Med det menar jag snacka skit, prata om roliga saker och snacka mer skit. Så kasta vi sudd på varandra.. lite kul faktiskt.. haha.
Jag har tänkt lite, jo det har tro det eller ej people! Nej men tuggummi, man tuggar ju o tuggar, tills smaken försvinner.. men jag tror inte det är så.. Jag tror mer att man vänjer sig vid smaken efter ett tag, och då känner man den inte helt enkelt. Så är det.

Tittade på våra oklippta klipp från vår film idag med.. Trodde jag skulle dö av skratt! Asså det är typ 6 omtagningar när jag står i butiken och köper mitt ljus..!! haha !

Okej Blair Witch 2 är ju äcklig! ush Asså 1an är ju bara töntig och den är blev man bara äcklad av ju.. isch.

Inga kommentarer: