tisdag, juni 13, 2006

Balen var helt underbar igår asså :D Alla var så fina!! (med undantag .... ....) Men bordsplaceringen var helt luff! Jag fick sitta med c barnen och Jennie och Daniella!!! Gaah ! Det var typ jag och linda från våran klass som satt på det bordet.. suck nej det var inte bra.. :/ Men huset vi var i var jättemysigt och JÄTTEVARMT! Och alla dansa hela natten lång med :D hähä så kom våran, 9Bs låt och hela klassen skrek I'M SO EXCITED!och hoppa runt och det vaaar såååååå kul!!!!! Men jag hade rätt ont i fötterna sedan.. Men C-flickorna var ju också på och dansa så det var ju skitroligt! :D Men sen kunde jag inte somna.. låg vaken till typ två.. sen vaknade jag runt 4a tiden av att jag var helt svettig och sängen typ skakade av musiken från mitt huvud och framför mig såg jag bara en Sanna och en Bianca som hoppa om kring och skrek med musiken.. så jag kunde inte sova alls så jag fick gå ner o lägga mig i soffan och sov till 8 eller nåt..

Skolavslutning.. aldrig mer 9B liksom.. vi körtjejer var i skolan kvart i elva för att sjunga för småbarnen.. och det lät såååå falskt!! :O sen sjöng vi fel typ hela tiden med.. humm.. Sen efter deras avslutning gick vi Habibes och åt en sista gång i Bamba.. vår mysiga bamba.. Som vi har skrattat och argumenterat och snackat skit i den salen asså.. Det är många minnen där ifrån.. sen var vi ute lite till med Anus Maria och Linda. Så kommin mamma o syster och min mormor o morfar :) Ochvåran avslutningblevMYCKET BÄTTRE! Kören sjöng inte falskt, men fel.. hähä mej det var faktiskt sopranerna! så det så! sen 9a.s uppträdande var la inte det bästa, men de hördes ju jämnfört med 9c som man kanppt hörde alls.. :P Men 9B.. vi hördes, men inte musiken tror ja.. jag hörde den knappt.. och vi bad dem höja men Homan ba *tummen upp* .. ! så fick vi varsin ros av rektorerna ^^, sen blev det lite känslosamt.. jag och Jenny kom glada ut i solskenet så står Sanna, Cissi och Safak och storgråter! Så vi bara.. Men..! Så kan ni inte göra!!! så började Jenny gråta med.. och jag med litegrann.. Sen tittade vi på bildspel och och åt glass och alla söta flickor fick en jättefin ros av Naweed och Niklas :D Naaaw... så fick vi betygen och JAG FICK MVG I MUSIK!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D Och sen.. när vi skulle ta farväl till alla.. då kunde jag inte hålla mig längre.. jag grät jättemycket!! fan vad jag kommer sakna alla.. för alla hade liksom en speciell plats i klassen.. Bianca tex.. Hon är ju den "jag säger va fan jag vill och skiter i dig!" och Safak den som är helglad jämt och gör sina läxor och är social och "JAG KAN HALLÅ?!!" och Nina "jag är en snobb och har en ful blå GANT keps som jag köpte för tusen spänn på NK i sthlm, så jag får ha på mig den inomhus" och Maria den lugna som sitter och ritar hundar på bänken.. :P hähä nu orkar jag inte skriva mera.. så.. Hejs svejs glimmer o gnejs.. ^^

Inga kommentarer: