fredag, juni 16, 2006

Eín zwei drei ett korssat Paraguay!

Sheet asså har typ vart ute hela dan idag.. :P först var jag med Pippi så mötte vi Anus vid Lindholm så vi gick runt och kolla in allt roligt som fanns ^^, Sony Ericsson Walkman var ju klart det mysigaste stället och man fick juice ^^, så stod vi och pilla på den nya walkman mobilen :P Sen skulle Pippi gå så blev det bara jag och Anus kvar... så vi tjöta lite skit och gick hemåt.. Men så ringde Habib och sa att hon inte skulle få sin tandställning :O och att hon drömde en mardröm om en gris.. xD Men så sa hon att hon och Safak skulle bada i sannegårdens äckliga vatten.. och då sa vi nej vi vill inte så det gjorde vi inte. Ist gick träffa vi pöjkarna och var på Lindholmen typ aslänge! Hähähä jag o Habib gick hinderbana i en hoppborg! skit roligt! Sen kom Anus och Safak med :D gööör kul asså xD men när vi åkte ruschkana slog man i sig i rumpan och Habib fick ett brännmärke på armbågen.

Sen kolla vi på (trodde att the poodels skulle vara där sju) MOnroe eller va de hette.. dem var ju skitbra! *nej?* så fick vi vänta as länge innan pudels kom.. så tog dem den bästa låten sist.. DRYGT VÄRRE! och det kändes som jag skrek sönder halsen.. och nu känns det inte alls bra.. :( Så sedan var jag jäätehungrig så jag köpte en friterad banan med grädde, glass, sirap och en kopp kaffe.. ^^Så tog vi varsin helium Ballong :D haha det lät as kul! satt och tittade på Sverige Paraguay samtidigt med :D så hade vi ballongkrig med killarna med! hähä och någon hade tänt en rökelse som såg ut som en bajskorv som fortfarande var varm xD hähä jäätekuul

Sen i 89.de minuten gör LJUNGBERG MÅL!!!!! Alla skrek bara JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! och flög upp och sprang runt :D Och ja o Pippi sjöng DU EEEEE MIN MAN!!

Hähä men nu ska jag sovish eller nåt.. :P Tjing tjong som michael säger :P

Inga kommentarer: