lördag, september 09, 2006

Det är bara saker man ser.

Så fin.. Det är konstigt att jag orkar skriva på två bloggar samtidigt.. Det är jobbigt men alla som inte fattar att jag vill bara skriva på denna vill läsa den på lunajr som e så grymt tråkig att jag tror jag dör.. Men det är väl tur att ingen läser den här.. förutom Sannes pappa då verkar det som.. och kanske min blogglärare.. hm..

Jag har så sjukt tråkigt och så sjukt mycke träningsvärk i benen och tandvärk och det har typ slått lock för mina öron elelr nåt för jag hör typ ingenting.. kan det bli bättre?
Jag hatar det här.

Mandy Moore - Only Hope. så fin.. <3

Vilken dag det har varit... Tacka vet jag Berroca eller va det heter.. Annars hade ju inte jag varit som jag va idag.. kanske värre.. kanske sämre.. vad vet jag? men vad har jag gjort efter jag kom hem? iiingenting.. självklart.. eller jo jag har skickat massa onödiga sms till Sanna.. och blivit sur på skit spelet Pirates of the Carribbean.. lite segt om man inte kan göra nåt alls liksom.. man dör hela tiden och när man väl har gjort allting och dödat den snubben man ska döda, då kommer den självklart tillbaka med en jättehammare och mitt lilla svärd gör ju inte en skråma på honom och så blir man mosad på sitt sista liv som man bara har kvar när man väl kommer till slutet.. skit bra spel verkligen. not.

Someday you gonna be someone special one, at places we been and faces we seen..

vad mer.. jag har fastnat i det sjukt tråkiga Harry Potter träsket igen.. (varför slutar du inte läsa då dumhöve..) Om jag slutar läsa kommer jag ligga vaken hela nätterna och tänka "åh vad e det som händer sen i boken? " det va rätt längesen jag läste boken så.. har precis pressat mig igenom kapitelet: Familjen Gaunt.. som typ ett av de tråkigaste tycker jag.. och början av böckerna brukar också va himla tråkiga.. när han kommer till Hogwarts, det e ju då det roliga börjar.. Jag vill läsa om när han går i skolan och ha fantasier om hur det ser ut och ha tankar som tänk fall det fanns på riktigt.. inte när han e hemma hos Weasleys eller Dursleys.. sjukt tråkigt.. suck.. eller när han e utanför skolan överhuvudtaget.. kanske Diagongränden och Hogsmeade e ju rätt kul o läsa om med.. men annars så.. näe skulle itne tro det....

What if a plane crasch down..

Den allra första kent låten i alfabetisk ordning är 10 minuter (för mig själv). Den sista är Whistle song, eller Visslaren som den heter på svenska.. den e fin den.. tycker om båda låtarna. Mycket.

Inga kommentarer: