onsdag, september 13, 2006

Morgontidningar :D

Tralalala...
Idag ska jag skriva om morgontidningar.. och jag som läser tidningen varje dag (not) nej men ibland läser jag faktiskt.. Men jag brukar ju åka bussen med Sibbe så det blir mer tjöt än läsa tidningen. Men annars brukar det bli vanliga gamla hederliga metro <3>

Idag ska jag först till scouterna, sen ska jag till Ryaskolan för vi har fått en skit tid att träna på eftersom Damerna hade samma tid som vi på torsdagar.. men det e ju så sjukt dåligt att vi får en asdålig tid! vi är ju faktiskt Damjuniorer och små pojkar 94 kan la ta den tiden då för vi behöver den MYCKET mer än dem!

Top 5 bästa sakerna denna veckan:
5. Kent -Quitet Heart, Ljuuuvlig!
4. Cama med Côrry
3. förstöra ebba lovelife
2. Pippo och Sagan om de Bannlysta
1. Hardcore Superstar med Cörry

3 kommentarer:

Anonym sa...

e : om vi inte hade haft en tid i ryaskolan ikväll, hade ni aldrig fått lära er att göra teknikbanan i mörker! underskatta inte den uppfostrande verkan svåra yttre förhållande har.

Sarautanh sa...

Äsch då.. ;P men visste ju inte jag när jag skrev det..

Anonym sa...

säger så här : se det som ett komplement till scoutingen. överlevnad under primitiva förhållanden. kort och gott en vildmarkskväll.