söndag, november 12, 2006

Alla mot Alla

Fan va bra vi var mot Partille igår asså! Värste stolt ^^ Och Nicoles mål var ju så fräääääckt! :D Hela Partille stod ju helt stilla och stirra och fatta ingenting när Nicole typ gick med bollen (hon gjorde zorro) och la den upp i krysset! och någon från Partille bara "Oh men!" typ som man inte fick göra så! HAHA Sicka miner asså! och några föräldrar bua! Man ba daah.. Fast sen råka jag sätta Petras näsa.. och det var ju typ inte meningen.. =/ hoppas den inte är hel förstörd.. Och dessutom stuka jag min stortå med. Trampa på någons häl och hela skon vek sig konstigt.. så det vart lite jobbigt och spela idag..

Och senare på kvällen gick jag och Pippi och köpte godis nere vid coop ^^ och sen satte vi oss på röktrappan på Bräcke och vänta på att Sanna (Forsén, inte Astne) skulle komma.. men det visade sig att hon cykla hem till Pippi, så vi fick gå hem och träffa henne där ist.. xD Och sååååååå kul vi hade! Sanna (fortarande Forsén) bröt ihop av skratt säkert tre gånger! ;D Så tänkte vi oss bort och sakna dem där 45minuters skratten i bamba på Bräcke! Man kan inte sitta kvar på Vice Versa.. för dem e så sjukt snabba med att få ut alla elever och in med lunchgästerna fort som möjligt.. gaah.. jobbigt värre..

Och idag då. Sicken skit match! JAG HATAR när motsåndarna hackar sönder klubban! :@ och sliter av en tröjan och armarna.. Man vill bara slita till dem! Och det är sjukt jobbigt när de håller på så, för jag spelar inte hackinnebandy längre.. jag har itne gjort det på flera år nu, och det är lite svårt att anpassa sig till det. Så där är det MUCH roligare o spela med Juniorerna <3 för där är det mer i med kropp och lite mer spel, på 91.matcherna kommer ju bollen inte ens fram..!

Inga kommentarer: