lördag, november 18, 2006

In a crocked little town...

idaaaag var det väldigt kewl.. ^^ haha och under kvällen kom vi fram till att Petre var langare i Hjällbo, och Sanne kunde inte få tag på någon sprit och behövde därför kolla i Tomasch skåp. xD Men för att gå tillbaka till början, för vi börja ju kvällen med att bowla ^^ Och Petre kunde ju verkligen bowla, medan jag och Sanne var ju urkassa, men jag fick inte en enda strike! :O grymt jobbigt. men jag vann sista serien faktiskt ^^ hihi Och sen efter bowlingen gick vi till ett thai ställe och åt thaimat med pinnar xD och de flesta kunde ju inte alls det här med pinnar.. medan typ Ellinor och Petre kunde sleva i sig jättefort! :O Men det var askul iaf! Sen skulle vi till MacDonalds och köpa glass, så ville alla gå utom jag och Petre, som tog spårvagnen till en massa MacDonalds tills vi kom fram till den de andra hade gått till :P hihihi sen gick vi mot centralen och Nordstan och åkte hem typ :P iaf jag xD och nu sitter jag här :D

Och igår vart det ju med kul faktiskt. Men lite synd att det sluta så himla fort =/ Men det måste vi klart göra om :D

Inga kommentarer: