torsdag, januari 04, 2007

GOTHIA

Idag äre Gothia.. Det kommer nog bli väldigt spännande.. verkligen.. Dessutom regnar det ute och jag ska åka buss till rosendal (>_<) Och vi kommer antagligen få stryk om inte någon gör mirakel mål, eftersom Malin inte är med på matchen. Sen kanske Ronja inte heller ska vara med sa Sanne igår.. Och då blir det nog väldigt kul.! Stackars Ronja.. jag skulle nog ta livet av mig om jag hade ett ben som krångla...! Men allting krånglar ju med mig så..

Igår var jag och Sanne inne i stan och fika :] det var mysigt faktiskt.. Sen gick vi in på Carlings och kolla lite där, så träffa jag Linda som gick i min gamla klass, och strax efter det träffa vi Madtilda från Allingsås, och hon skulle börja träna nu, det var hennes nyårslöfte :) Sen när vi kom in i Nordstan träffa vi luder..! Sanne: Är alla på stan idag eller!? och hon väntade på lölö? louise kanske hon hette men hon kallades så.. typ..?
Så kolla vi runt där i Nordstan.. Sanne hitta en massa saker hon ville köpa, men ja.. Jag var ju med så det var inget med den saken.. :P

Inga kommentarer: