lördag, januari 06, 2007

Burn brun the truth for us for them for you.

WUHUUU :D Vi vann alla matcher i gruppspelet!! :D och då kommer vi direkt till kvarten! ^^ och då kan man ju alltid hoppas att vi vinner den med, så vinner vi den matchen som är skit sent med. ^^ höhö

igår kväll var jag på femtioårs fest :P och sen åkte jag och nina hem och hämta Sanne på busshållplatsen och sen gick vi hem och körde singstar och så ninas BOOOOOOOOOOOYFRIEND (a) Michael, och vi hade assköjj! Och Tomasch, Sanne var faktiskt rätt duktig när hon ville ;P och jag har typ sprängt mina trumhinnor också.. xD Man ska aldrig sitta bredvid Sanne när man kör singstar xD höhö Sen när vi skulle gå o lägga oss hade vi en massa överskottsenergi över så vi skrattade sönder i en kvart säkert! Och det var inget roligt heller, men jag skrattar ju åt allt så det är väl inte så konstigt.. :P
Nu ska Sanne snart åka så jag måste ta på mig strumpisar... :P Hejs svejs

Inga kommentarer: