tisdag, januari 16, 2007

STREETART

Bilden till estetisk verksamhet. STREETART.
Min bild betyder egentligen inget speciellt för mig, men jag går förbi där två ggr om dagen så man blir ju lätt fascinerad av hur snabbt de bygger hus nuförtiden. Och detta höghuset är nog det högsta i Eriksberg.. just nu iaf.. Men jag tycker det är lite små coolt det huset för det är vitt på framsidan, svart på gaveln och det är fyra balkonger som är illröda, och det är rätt snyggt faktiskt.

Var inne på Banksy's sida med.. Han hade gjort rätt många häftiga sakor faktiskt :D Jag fattar inte hur man kan måla så himla bra?! jo men de flesta var ju stenciler iofs, men de han hade målat till på några kända målningar var ju typ skit bra xD Som när Bäx målar, och hon målar ju så äckligt bra att man bara vill dö! Jag tror jag ska stjäla hennes konstförmåga..! MOHÖHÖHÖHÖHÖ!

Inga kommentarer: