lördag, januari 13, 2007

Glamorous indie rock 'n' roll is what I want.

Så var helgen här. Och i torsdags vann Lisa Miskovsky två rockbjörnar ^^ Hon äger :D Och vi hade en asrolig, men alla var rätt trötta, 89träning :D 91orna spelade match, och man fick flashbacks om hur det var för ett år sedan då vi tränade bara en gång i veckan med dem. Sen igår så gjorde jag typ inget alls i skolan, var statist till Bex, My, och Mickans film.. var kille.. haha det gick sådär xD jag och videokameror går ej ihop :P Sen tyckte Peter att han skulle vara lite snäll och låta oss sluta klockan halv 1.. jag ba: Neeeeeeeeeeeej.. Så skulle My ut och ta en massa kort, så hängde jag på henne, och så ville Bex också vara med, så då sprang vi runt i brunnsparken och skrämde duvor för de skulle flyga när Bex och My skulle ta kort.. :P sen gick vi in till Nordstan eftersom det var svinigt kallt ute. så muppa vi där ett tag, till My skulle dra, och sen så gick jag och Bex runt och busa. Visa vart man hämtar ut pengar och vart Panduro låg, för det visste inte hon xD sen gick vi in på BR och såg värste Superman och Batman spelet :O Det var värsting häftigt :O hähä så busa vi ett tag på BR och Bex stal en klisterlapp som det stod "PangPris!" på xD så gick vi tillbaka till skolan för jag behövde gå på toaletten.. :P Sedan satt vi på röktrappan och tjöta lite till klockan var typ.. tre.. eller något.. och gick vi till bussen/tåget..
Så träffa jag Buske på bussen, så vi gick tillsammans till Lundbystrand, där Ellinor och Sanne redan satt, sen kom Fors med så vi spela lite svenne och President xD Och Sanne vann faktiskt första gången, sen blev hon automatisk svenne för hon hade bara ett ess kvar, och då ville hon absolut inte spela mer! haha men när vi fråga fall hon var feg så var hon med igen.. :P hon förlorade den gången med tror jag.. xD så tränade vi litegranna.

och nu hinner jag inte skriva mer ser jag eftersom vi ska hämta Malin och Emma kvart i, och jag har inte bytt om ännu! :O hähä

Inga kommentarer: