måndag, maj 28, 2007

How to save a life.

*diggar musik* Gosh, har bara hört en massa go och bra musik idag :D Har typ blivit förälskad i Tears for fears låt Mad world och typ hela 30 seconds to Mars nya album. Och så är jag lite kär i Chans med kent.. *fniss* Det har varit en hyvens dag faktiskt, men blev lite sne när My sa imorse att jag inte hade behövt gå upp så tidigt eftersom jag hade inget omprov och göra i matte, förutom geomitri provet som jag kugga i men det fick man inte göra om idag, så jag och Lowe hade inget och göra, så vi gjorde ett intro till hans flash sida, fast det var bara en kladd, men den blev askoool :D hähä blev värsting impad av hur mycket jag kan i flash nu :D innan jag började gymnasiet visste jag bara att flashfilmer var sånt som man titta på på hamsterpaj typ. haha.
Sen träffade jag Nina och vi köpte present till Emmas student och tog en fika på CoffeeCup och jag åt en bagel för första gången :D eller som Elfving säger "en sån med hål i." sen när jag kom hem hjälpte Nina mig med öva inför matteprovet. sen skrev jag rent min och Bäx ritual, och den är ju quite funny asså xD haha MVG here we come! :D

Inga kommentarer: