lördag, juni 02, 2007

Tralalaaa :D

#Sätt din musik på blanda.
# Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
# Använd sångtitlen som svar på frågan.

Såhär blev min lista xD (Har redan gjort den på bdb men kan göra en här med :D)

1.Hur mår du idag?
This aint a scene, it's an arm rage

2. Kommer du komma långt i livet?
I can't say Im sorry

3. Hur ser dina vänner dig?
Cry

4. Kommer du gifta dig?
Don't you know who I think I am?

5. Vad är ditt livs themesong?
Was it a dream?

6. Vad är ditt livs historia?
7 minutes in Heaven

7. Hur är skolan för dig?
A beautiful lie (HAHA)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Bop to the top (HAHA nästan bättre xD)

9. Hur kommer imorgon vara?
Mad world

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Pens and needles

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Vi kommer att dö samtidigt

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Only hope

13. Hur är det med ditt liv?
Kan inte säga nej (haha xD)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Nöjd? (HAHAHAHA)

15. Hur ser världen på dig?
This is Halloween

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Famous last words

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Last train home

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Punk rock princess

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I am on your side

20. Har du en djup & mörk hemlighet?
She'll never understand

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Roses for the dead

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
Live forever

23. Kommer jag någonsin ha barn?
Feel good inc.

24. Vad är några tips till mig?
Supermassive black hole

25. Hur kommer jag bli igenkänd?
Fallen

26. Vad är min danssång?
Map of the problematique

höhö

Inga kommentarer: