lördag, november 24, 2007

EMERGENCY, I THINK WE HAVIN A EMERGENCY..

Ush va trött jag ääär.. Och jag är sugen på julmust. Det finns nere i kylen.. Men jag orkar inte gå dit just nu, men snart :]

Den här dagen var väl okej antar jag. Drömde att jag pippi michael och fia höll på att fixa oss inför konsterten imorgon, och jag var jättelycklig. Forsan berätta att det var bättre på Frihamnen, dels för att Lisse hallen är en liten skit arena och att ljudet låter bajs i skit arenor. Jag vill ha maffiga konsterter. Inga små, då är det ju inget ös hos publiken heller. och det är ju inte så roligt.. Men imorgon ska det bli as kul i alla fall. Inget kan förstöra min dag.

Matchen idag började jättedåligt och jag var verkligen hel kass ibörjan.. Kom inte riktigt in i mitt flow. Så bytte Thomash runt lite spelare så tillslut när jag fick gå upp som center istället för Kajsa och Kajsa tog min back-plats med Andrea, blev allt genast mycket bättre. Lite i alla fall. Jag gjorde ju mål, så något bra måste jag ha gjort rätt. Och min målgest var tillängnad vår allas Malin Håkansson. (METAAAAAAAAAAL!)Jo det var fint det. Så gjorde jag en assist med. :)
Matchen slutade 5-9 till dem tror jag.

Inga kommentarer: