torsdag, november 22, 2007

SAY IT RIGHT.

Tror ni, att när man saknar någon jättemycket, och inte har träffat personen på jättelänge, att man börjar drömma om den då som ett "sign" som säger att det är dags att ragga upp denna på en fika eller något? Det tror jag, för nu var det ett bra tag sedan jag träffa min andra hälft kan man kalla henne, så för några dagar sedan så drömde jag en hel sjuk dröm! Och hon var med i den. Natten efter så drömmer jag en till dröm om samma person. Är inte det ett tecken på att man saknar någon då? Visst jag brukar drömma om de som jag träffar varje dag, men som sagt: dem brukar jag drömma om. nu i denna drömmen så var det bara jag och hon.

Jag brukar drömma mycket. Det tyder väl bara på att jag sover dåligt.. Men jag tycker det är roligt att drömma, för ibland känns det som det är så verkligt. När man är kär, så den där kyssen i drömmen verkar så himla sann tills man hör att mobilen behöver laddas, och när man har satt i den i laddaren så piper den fortfarande, och då vet man att det bara är en dröm, för det som låter är min trådlösa telefon vars batterier är slut och behöver laddas.

Jag kommer ihåg en dröm jag hade när jag var yngre och jag kommer ihåg den jättemycket. Helt otroligt egentligen! Ja i alla fall så var det så att min gamla skola skulle bli ett internat och alla skulle bli indelade i elevhem (Bräckeskolan goes Hogwarts!) och min syster kom i Gryffindor och jag i HufflePuff. Så helt plötsligt så kommer Robbie Williams och säger att han och jag måste stoppa en bomb som kommer att spränga hela skolan om vi inte desarmerar den! Så när vi kommer fram till klassrummet där bomben är, så kommer Britney Spears Toxic från bomben, och Robbie och jag bara stirrar på den, så säger jag: nej det är ju min klocka!
Så vaknar jag och tittar på min väckarklocka som spelar Britney Spears - Toxic..

Men nu ska vi ses du och jag på Tisdag och äta våfflor. Tur det för jag saknar dig en massa.

Inga kommentarer: