fredag, februari 29, 2008

En skymt av solen, en doft av vår.

Håller på att titta på Riddick. Rätt najs faktiskt, så jag ska bara sammanfatta kort veckan som har varit :]

I Tisdags åt vi på Pizza hut, och Jag bestämde mig för att skrota ScanDesigns och arbeta med Rebecka och Annelie med en hemsida för Arkitektgruppen AB under apu:n. Och vi var på Röhska museét på graf-lektionen och tittade på symboler.
Vi hade kickboxning på träningen med 93orna också och det gick la rätt bra, förutom att jag fick Andreas armbåge rakt i bröstkorgen.. Ni kan ju tänka er hur långt bort ifrån mig hon fick stå sedan..

Onsdag mer träning, rätt rolig träning faktiskt, och ingen träningsvärk från kickboxningen faktiskt. :D

Torsdag var det match mot IBK GBG, och tro det eller ej, men vi vann med 6-3. Ledde inprincip hela matchen och vi spela ett asbra försvars spel. På söndag är det match igen mot IBF GBG. Najs bajs.

Och idag gick dagen hyfsat snabbt.. På mediekommunikationen tittade vi på Klocks film de hade gjort om psykreformen-94. Haha den var väldigt.. ja, speciell? XD Vi såg den två gånger i alla fall. 8D Sen tittade vi på Oscars och deras film, och den var ju mer seriös.. Men den var också grymt bra. Sen var det träning igen, fast den var rätt tråkig... Man behöver väl inte sätta alla som har spring i benen i ett lag och de som har typ tränat konstant hela veckan i det andra? Ja det var iaf slött.. Men nu ska jag sova och ta det chill ett tag. Go'natt

Inga kommentarer: