måndag, februari 25, 2008

Sport hela veckan?

Ska snart dra mig till sängen och sova, fast fört tänkte jag skriva litegranna :D hähä.
Idag höll jag på att bränna ner huset. Hur vill jag väl inte riktigt säga men man kan se två mörkbruna streck på mitt golv i mitt rum.. (A) Annars har dagen varit okej.. Scotten sköt upp vårat historia prov så nu kan jag träna imorgon och på onsdag och spela matchen på Torsdag utan att något stort tynger mig. Och how do you feel about that? Jävligt bra faktiskt. :D

Och imorgon ska jag spöa skiten ur alla på badminton. Och bajs kickboxning. Och jag hoppas att praktikplatsen hör av sig så jag vet fall jag blir kvar i skolan eller icke.. suck..

1 kommentar:

Anonym sa...

HAha, jag spöa skiten ur typ alla på gympan(förutom en, men då orkade jag inte anstränga mig). Mohhahaa