onsdag, mars 26, 2008

Du kan slå mig i bitar.

Idag åkte jag och Pippi tefat på vägen upp till berget. Det var jättekul och jättevarmt, fast det blev lite blött när all snö åkte upp i tefatet.. :P och någon hade gjort ett dåligt gupp i backen, och mitt tefat klarade det första, men sen kraschlanda det.
Flög gjorde jag! Nästan två meter tror jag. Och handtaget hängde med, så nu har jag gjort sönder Systers tefat också.. Oops.

Så eftersom det inte var så roligt att åka tefat längre bestämde vi oss för att göra en snögubbe istället. Och den blev riktigt söt faktiskt. Såg ut som en mus med snögubbe kropp typ. Har inte lagt in bilderna på datorn men det kommer.

Sedan efter tefat åket och snögubbe formandet gick vi in och drack varm choklad med vipsgrädde. :D yummie.

Senare på kvällen undra Martin fall vi ville vara med på Innebandy natta med scouterna, och klart vi vill det :D haha så nu får jag träna inför det, för jag vill vinna! mohahah.
Fast det stod att temat var tv? vad menas? ska vi klä ut oss till tv-apparater? eller?
En bra dag helt enkelt.

Inga kommentarer: