tisdag, mars 25, 2008

Revenge is sweeter than you ever were.


Har inte skrivit på länge men det har ju inte hänt något särskilt ändå så ni har väl inte missat ngt antar jag.. :P

I helgen var det Dumle. Det gick väl som vanligt antar jag.. Vann första, losa stort i andra och tredje, och i den fjärde spelade vi väl hyfsat bra ändå. Det blev bara 1-0 i den matchen så.. Men om jag och Andrea hade fått spela forwards så hade vi antagligen vunnit med typ 5-0 eller något.

I söndags var också William med familj på besök här i Göteborg :D Och han e så goo va? ÄLSKA! Och han var i den där perioden då man ska pilla på alla knappar som finns, och stereon var ju en höjdargrej att pilla på. och den dyraste med för den delen.. XD Och han fick en batteridriven traktor med släp och en bonde och en massa djur. Den var jätterolig :D Fast han tyckte inte om när den kom farandes emot honom, då tryckte han den bakåt.. :P

Cissi har fått mig att lyssna på The Veronicas, och dem är faktiskt bra. :D Deras nyaste är i alla fall gör bra. Me like very much. Och imorse när jag vakna runt 07.00 av att jag inte kunde sova kom Elin Ruth Sigvardssons nya singel Antidote, och den var typ också skitbra så nu har jag laddat ner hennes skiva också. Har inte lyssnat på den än, men jag hoppas på det bästa!

Inga kommentarer: