måndag, december 29, 2008

face down

Idag började dagen med ingenting, sedan bestämde jag, michan, mick och jennifer för att vi skulle gå på bio. Så klockan 18.00 sitter vi i salong 12 på bergakungen och tittar på The day the earth stood still (jag vet världens längsta namn. Den kunde lika gärna ha hetat "It", för det var det enda dem sa typ under hela filmen) och den var la okej, den var rätt lik the happening, fast på ett helt annat sätt. Om ni fattar vad jag menar.
Ja men i alla fall efter filmen tyckte vi att det var dags för en omgång Pizza hut, som det brukar bli efter vi har vart på bio, så vi drog till den vid domkyrkan och åt. Sedan kom vi fram till att det inte var nog med att bara se en film under kvällen, så vi går bort till biopalatset och köper biljetter till Allt flyter. Och den var jättekul när man redan var trött, tyckte jag och Jennifer i alla fall. Men efter den fick det räcka, och vi hann precis med 16 bussen från brunnsparken efter en spurt från NK entré. Jag måste göra något åt min kondition. Och det är snarast!

"Asså jag fattar inte hur du hinner med och titta på alla filmer..!"
nej säg det..

2 kommentarer:

Anonym sa...

i miss yoooooooou.

Sarautanh sa...

Aj miss you toooooooo ._.