måndag, december 29, 2008

Though sometimes dreams just don't come true


Greek har kommit tillbaka! Hallelujah! Det var längesen jag såg det nu faktiskt.
Och idag har jag världens träningsvärk från igår.. Fast det var kul ändå. Greger stängde in sig på toaletten utan handtag, och Madde börjar skrika in till hallen där alla är "GREGER HAR STÄNGT IN SIG PÅ TOAN OCH KOMMER INTE UT!" haha och Tomas fick hämta sin lilla verktygslåda och använde en tång som provosoriskt handtag, och det gick ju tillslut som tur var, annars hade vi la fått stått där hela träningen och försöka få ut henne.. XD
Men träningen var la rätt najs, det var dock inte så många som var med, och jag var jätteseg, men det var najs.

Sen på kvällen åkte jag till backa för att titta på film med greg, sahlis och josefin. Den första kom jag inte ihåg vad den hette, men den var rätt dryg så den blir no more. Sedan titta vi på 1408, och greger titta mer in i sin tröja än på filmen.. haha

Inga kommentarer: