lördag, juni 27, 2009

Köp den!







Be-awesome! Slipknot var asbra, och av dem jag såg var Disturbed, Volbeat, Dead by April, Pain och Trivium också rätt naiz faktiskt. Fast det var helt stört när Corey i Slipknot sa att alla skulle hoppa första gången, och hela metaltown hoppa, så skaka hela bron! Och Sångarn i Disturbed sa att alla skulle höja sin näve, och alla på hela metaltown hade raist fist! Det var häftigt. Det var rätt coolt också när Corey sa åt alla att sätta sig ner, och sen skrek hela metaltown STAND THE FUCKING UP! eller något likande så hoppa alla upp och vråla.
Ikväll blir det Dir en grey och MARILYN MANSON!

Och idag på förmiddagen hade jag inget för mig så jag följde med Jim in till stan för han behövde shoppa. "köp den köp den!" lät det la i varje affär. Men det var roligt iaf. Ikväll hoppas jag att Greg också kommer till bron med mig, Bex och Michan. Det var längesen jag såg henne nu faktiskt! Inte okej någonstans.

Inga kommentarer: