söndag, juni 21, 2009

Youre my reason for reasons.

Åhåhå två hel sköna lediga dagar. Midsommar var awesome. Orkar inte skriva ner allting, men jag var bakis när jag vakna x)
Så hela lördagen blev en bakis dag. Först på morgonen åt vi stekt potatis, bacon och stekt ägg, städade och lyssna på Mily Kyrus. sedan åkte vi in till staden och åt Max hamburgare. Så himla gött. Sedan drog vi till Bergakungen och kolla på Baksmällan. Så himla rolig! Ett måste att se i sommar! Skratta hela filmen typ. Jo den var naiz. Sen åkte jag hem och schlappa typ. Läste i lite i Breaking Dawn, och var pissarg för jag inte hittade fjärrkontrollen till min boxer. Inte okej! Sen låg den där jag hade letat 4348219426984 gånger. I sängen. Hur kom den dit? Ah men den är tillbaka nu i alla fall.

Nu ska jag snart till jobbet och skeeballz. Det är typ mitt spel.

Lite sms från midsommar
"Ja har lust att ta livet av mig i spelet fan. Haha men vi ses nog på måndag! Ha en fortsatt trevlig kväll :D Puss"
"Äru full eller?"
"HAHA roligaste nu har jag på mobileo .den cpa"

Inga kommentarer: